Iran Body Count

This space has been created to show the violence and deliberate killing of people in Iran after the presidential elections on the 12th of June 2009. Principally it is dedicated to the victims of shootings and people tortured to death in detention centres. If you have any information on these cases, please send them to iranbodycount@gmail.com. If you do not wish, we will not publish names and sensitive details.

این وبلاگ به منظور نشان دادن گوشه ای از خشونت و کشتار حکومت غاصب جمهوری اسلامی در دوره انتخابات است ۲۲ ذخرداد مخصوصا برای قربانیان بعد انتخابات و کسانی که در تیر اندازی ها به صورت رحشیانه ای از دست رفتند نظرات خود را می توانید به این آدرس ارسال کنید و کسنی که مایل به چاپ مشغخصات خود هستند بی نام و نشان چاپ می شوند از حضور گرم شما سپاسگزاریم
iranbodycount@gmail.com.

3/18/2010

Elahe, 24 years old

A youg woman, Elahe, 24 years old, was allegedly
assassinated at Passdaaraans' Eshrat-Abaad concentration camp on Friday
8 January 2010

بر طبق خبری از یک منبع موثق از داخل عشرت آباد:
دختری با نام کوچک الهه .24 ساله . (قد متوسط/ هنگام دستگیری مانتوی مشکی و شلوار لی بر تن داشته است) در هنگام بازجویی با برخورد صندلی به سر دچار خونریزی مغزی شده و بلافاصله به شهادت میرسد.
بر طبق گزارش رسیده این دختر از کودکان بی خانواده بوده که در یک نوانخانه ای (پرورشگاه) در کردستان دوران کودکی خود را گذرانده و سپس برای کار به تهران آمده است. وی در ماههای اخیر ظاهرا در یک تولیدی لباس در نزدیکی میدان انقلاب به عنوان کارگر برشکار مشغول بکار بوده است.
از آنجایی که این دختر هیچگونه ولی و رسیدگی کننده ای نداشته و بازجو دائما از او اسم و ادر اقوام و آدرس محل سکونت و افرادی که با او همکاری کرده اند را خواسته و در یک لحظه با عصبانیت صندلی را به سمت او پرتاب میکند و این امر موجب مرگ او در عصر روز 18 دیماه 1388 میشود.
جسد او را بلافاصله از پادگان به نقطه ای نا معلوم برده اند.

(به علاوه بر اساس همین گزارش , افراد زخمی در زندان عشرت آباد فاقد هرگونه درمان و داروی و لباس گرم میباشند و با دختران بسیار رفتار غیر انسانی میشود)

"لطفا اگر کسی از آدرس محل کار او خبری دارد با فعالین حقوق بشر در ایران تماس گیرد"

2 comments:

  1. This image is from a model from Finaland, clicked by Suzi9mm and not an Iranian victim...

    ReplyDelete